Poikkeustila

Elämme poikkeuksellista aikaa monella mittarilla. Moni palvelualan yritys on yhtäkkiä menettänyt asiakkaansa ja monilla aloilla on vaikeuksia. Vaikka asianajoala ei ole millään muotoa yhtä herkkää kuin moni muu, olemme myös me uuden tilanteen edessä. Miten varmistaa yrityksen toimintaedellytykset, kun pääasiallinen toimintamuotomme on käytännössä pysähdyksissä.  Miten palvella ja rauhoittaa asiakkaita uudessa tilanteessa, johon ei ole valmiita palvelumalleja. Miten varmistaa se, että asiakastilanteet toimivat turvallisesti. 

Moni kokee poikkeustilanteen niin työssään kuin arjessaan. Toiset painivat oman, mahdollisesti suuren työkuormansa kanssa ja yrittävät hoitaa lasten kotikoulun ja ruokahuollon ja selittää tilanteen jälkikasvulleen samalla, kun mahdollisesti itse pohtivat tulevaisuutta, turvallisuutta ja terveyttä koskevia kysymyksiä. 

Toisten työt ovat loppuneet joko toistaiseksi tai kokonaan. Samaan aikaan on loppunut käytännössä kaikki harrastustoiminta. Yksinäisyyden lisäksi ihmisten mieliä vaivaavat kysymykset omasta ja läheisten hyvinvoinnista. 


Toiset nauttivat siitä, että kerrankin on aikaa pysähtyä ja kääntää katse itseen ja kotiin päin. 

Moni asia ei kuitenkaan odota pandemian päättymistä. Me olemme olemassa, jotta voimme auttaa ihmisiä heille vaikeassa tilanteessa, kuten avioeron kohdatessa tai kun rikos koskettaa elämää tavalla tai toisella. Laadimme tarvittavat asiakirjat, kuten testamentit ja edunvalvontavaltuutukset ja avioehdot, myös tässä tilanteessa. Toimintamme jatkuu niin normaalisti kuin mahdollista. Olemme tavoitettavissa sekä puhelimitse että sähköpostilla, ja voimme auttaa monessa asiassa hyvin pitkälle näillä keinoin. Kun asiakkaiden tapaaminen on välttämätöntä, noudatamme turvaetäisyyksiä ja pyrimme kaikin keinoin varmistamaan sen, että meillä käyminen on turvallista.  

Me olemme paikalla jos tarvitset apuamme. Lisää tietoa palveluistamme löydät täältä